20.9.10

bukan cikgu saya



kenapa saya sayang cikgu?

- sebab dia selalu bagi markah kasihan.
-sebab dia selalu belanja kita orang minum kat kantin.
-sebab cikgu sangat baik dan pandai mengajar
-sebab adik cikgu lawa dan comel.

kenapa cikgu sayang saya?

-saya kurang tahu.

kenapa saya tak nak jadi cikgu?

-saya bukan seorang yang mulia.
-saya kurang berkira tentang masa depan dan tenaga.
-saya amatlah memilih kerjaya.
-saya tak ada bakat nak buat lawak depan budak2

kenapa cikgu saya itu hebat?

-sebab saya pernah menghina dia.
-kerana cikgu pernah menangis kerana saya.
-saya lupa dia banyak berjasa.

kenapa dengan saya?

-saya sangat sedih
-sebab cikgu dah lain.
-dia dah calarkan hati saya.

kenapa saya sedih?

- boleh klik sini
-yang ini (klik) bawah umur jangan baca.




No comments:

Post a Comment