22.9.10

Damia

bosan..
gua sedar tengok jam. baru pukul 12 malam. awal lagi, kalau kat rumah.. gua
doh meng'udang atas katil. tapi gua bukan kat rumah, gua kat rumah sepupu gua yg sangat indah lagi berbagai_____.. tang ada bau kerang rbus ja. psa tdi smua dok mencelah makan* gua pun da lali ngan bau dia. dah macam bau perfume hugo dah. tapi perfume hgo nie xleh celen ngn bedak baby johnson yang lagi putih melepak, comel lagi putih gebu kalah Nora Danish...damia* budak kecil yang memang sangat comel2 lah.. anak buah* berumur 2 tahun... sangat aktif dan suka dibelai manja.. + bakal menjadi next idola kecik thun 2020 pada msa akan datang....!
gua balik kerja smpa rumah dia pasti gua disambut dengan senyuman si kecil ini, menyahut2 memanggil nama gua.. awis2~ seperti tahu kepulangan gua pabila kedengaran bunyi moto yang selalu diparking distu mnjadi batu tugu.berkali2 nama gua dipanggil.. dan gua pasti setiap sahutannya gua balas dengan sebungkus keropok mamee kegemaran kami.. kami mngunyah makan bersama sama. hati ku tenang walaupun penat baru pulang berkerja...
damia makan mmg cepat.. sikecil ni... ini keropok akulaaa.. bahagian ko sudah kubagi kan....xcukup?
tak pe gua beli lagi satu..kali nie lebeyh byk.. 1 pack mamee gua hadiahkn. gua suka..gua kasi.. gua bgi hugs sama dia.. gua tak bosan ditemani si anak comel yang masih tak tahu apa2 tapi sudi melayani hati gua yg sepi..betol gua suka melihat dia menangis.. gua suka melihat dia marah....gua suka tengok dia merajuk meninggalkan diri....gua suka digeletek oleh damia..gua sayang damia.. gua sayang sama dia..muahhxx!!

??
bosan...
sekarangg..jam 1.00 pagi
gua berseorangan dihadapan screen lptop yg sudah berhabok2..
gua sunyi tanpa damia yg sudah lelap dibuai mimpi..
gua sepi melihat semua melelapkan mata dengan nafas kencang berdengkur2
tp gua disini maseh menunggu..

apa nak buat..
okay..
gua macam besa berlagak on9 atas meja ddk di kerusi. sambil gua layan bunyi gerudi,kren,forklift
yang tak henti2 buat bising dalam mp3. gua pun layan. macam2 telatah gua tgok.. tapi hambar....so gua start~ kadang2 gua teringat membe gua kat koleg. time nie mesti dok tengah membuta doh. sambil mengepit bantal
yang kekuningan. meleleh baray tepi katil. hmm ati gua tak tenang..

apalaa budak2 ni tengah buat sekarang??
apalaa nak jadi pada masa depan?
apalaa yg si mmok tgh pker skrang?

kira "terbaek" la time praktikal leh dok on9 main tenet lagi



.p/s: gua sayang dia*

No comments:

Post a Comment