30.10.10

its yours

dan bila gua rasa seperti ada teman2 yang meninggalkan gua pabila keseorangan, secara otomatik gua akan berasa sedeyh mengenang naseb diri bila ditinggalkan bersendirian.. akan TETAPI, gua tak tau mcm mana pulak feeling orang yg pergi meninggalkan orang yang ditinggalkan itu?? walaupun perginya sama ja secara solo, tentu diorang brse happy je.. psa orang yg mereka tinggalkan tuh cnfrm terharu or baget low class thap gban.. TETAPI..gua rsa sebaliknya.. kali nie gua yang meninggalkan sesuatu/seseorang.. dan gua ckp jujur, gua tak rasa happy TAPI sedeyh psa gua terpaksa meninggalkan orang yg gua tak tau samada suka atau tak suka sama suka. gua pon pelik.gua rse sedeyh bila terpaksa berbuat demikian.gua redha dan gua minta maaf sekiranya gua pernah mengecilkan menyinggung ati dan perasaan kalian semua..thanks 4 everything..pfftttttt~

p/s: for the last day.. gua rse smething special about someone yg gua knal dlm cmpany mp..dia nie mmg otai..gua pnggil dy akak cool la sng.dlm byk2 stuff dia ja yg gua rsa byk bermain perasaan dengan gua, tgok umo pn mcm dah tua rpenye..tentu byk pngalaman..balak pn hensem2! ble tgok2 gaya mcm lagi blur dari gua..tp blur2 dy nie still education knowledge ttp bookish.. cool~bleh dterima pkai.. ter'respect plak..haha..neway thanks 4 the last shpping & makan2 bersma2..duuno why coz suddenly its really make me more sad..n also akak cool... i'd not forgt ur last word whn u said to me.. ITS YOURS...ill remmber that..again thanks! mga kita bertemu lagi. MY

No comments:

Post a Comment