31.10.10

14 November 2010 Jangan Datang Dekat

ultraman itu gua

Jari gua lenguh tekan sana tekan sini kekunci papan komputer riba.Bukan apa,cuma keluh bosan dengan suasana dalam rumah, bahang memang mantap buat goreng telur,pasti masak.Mata beralih tepat ke kanan,melihat telefon bimbit, tapi hampa, tiada apa.Mata paku semula ke papan monitor terang benderang. Sakit mata gua tengok lu lah. Dari tadi benda sama saja.Tak ada perubahan. Bapak bosan malam ini. Siapa pon hilang tak keluar batang hidung. Sumpah gua nak jerit berkali kali. betol2 mendatangkan kemarahan! dalam gua tengah berahi gua melihat diluar sana hujan tak henti2 membasahi bumi..-kata si mmokk..kt pantai timur sekarang kerap kali turun hujan....musim tengkujuh dah ka?..boleh la menyelam sambil minum air.. aihhh hujan, hujan, hujannnn. keluh gua tersenyum sambil melayan lagu november rain..In the cold November rain?~ pfttttt..baru gua perasan November da hampir.., tiba-tiba teringat sebelas empatbelas. Hari yang sangat bermakna buat segala jiwa gua dalam stu tahun. Ahh bahagianya hari itu, tapi macam takkan menjadi hari tu. Gua pun malas nak penat fikir benda apa gua nak,tak ada benda gua nak, gua just nak benda yang betul betul gua nak.Biar kali ini gua mintak yang luar dari hobi,luar dari minat,luar dari suka,gua nak bahagia hari itu.Tapi tak nak harap tinggi.Tak nak jadi lagi..Takut. Biar kali ini, orang lain fikir apa gua nak, dah lama gua fikir kan apa orang lain nak.Tapi gua? Selamat menempuh empatbelas november hawis ishar.Kuat ya :)

p/s : i miss my old day..Welcome November..

No comments:

Post a Comment