7.11.10

SOALAN


mata terbuka luas sebentar.erk.awal nya baru jam 3 pagi dude?.WTfood. komputer riba masih hidup bertenaga hidup memekik kan lagu four to the floor by starsailor. melihat sejenak telefon bimbit di sisi. tiada sebarang pesanan teks mahupun panggilan yang tidak terjawab. aihh hampa seluruh badan.. kadang2 rasa malas pulak nak tengok.. tak apalaa.. dengan sape laa pulak kan gua nak contact pagi2 nie..huhhh gyle

sudah lama agak nya gua tak menekan nekan kekunci telefon bimbit nie.dulu kedua dua belah gua boleh.sekarang hanya mengharap sebelah kanan.tiada kata.hanya terima.malas untuk berfikir tentang kemalangan yang menimpa. terima kasih kerana gua masih berdiri di sini.

memandang kehadapan untuk ahad yang gelap, perut berasa lapar.tapi tiada siapa gua nak ajak turun bersama untuk makan. di sudut meja belajar maggi pon muncul. nasib baik..sebungkus jek tinggal. makan maggi je la 2 3 hari ni. DIET? makan banyak2 pon gua rasa sama je.. tiada selera yang kuat buat nafsu gua mati untuk menelan butir butir nasi. tiba tiba persoalan ini muncul dalam kepale otak gue :

gua ni orang yang macam mane?

gua ni anak yang macam mane?

gua ni adik yang macam mane?

gua ni kawan yang macam mane?

gua ni teman istimewa yang macam mane?

gua ni pelajar yang macam mane?

gua ni pendengar yang macam mane?

gua ni siapa sebenarnya?

berapa banyak gua lagi nie?

gua

gggua.. gua nie hensem ke?

guua!!!!!!!





PANGGGG!!


"Ang buang tebiat apa pagi2 buta dok termenung menung macam mayat hdup nie ??!!
ahh sakit la kepala saya abah, zzzzzzzZ..
cubaan untuk tidur malam ini gagal lagi...


p/s: gua tak pasti jawapan bagi soalan ni.buntu gua fikir.masih tiada sebarang kemungkinan.diam saja fikirkan nya. gua berharap semua soalan ni akan terjawab suatu masa nanti.biarkan mereka menilai siapa sebenar diri ini.aku hanya aku yang tidak tahu siapa diri aku. peace wassalamm~ xD

No comments:

Post a Comment