22.11.10

i've been tagged !

ini adalah tag daripada ariff drakz si budak panjang !

bekas kekasih saya adalah :
Lenovo R400 . black charcoal colour

saya sedang mendengar :
its all about you by mcfly

mungkin saya patut :
menambah isi di perut

saya suka :
si dia mmok

sahabat-sahabat saya :
mereka yang kenal saya

saya tak paham :
kenapa semua jadi begini,begitu,pfft !

saya kehilangan :
gelak ketawa riang

ramai yang berkata :
bila kau nak kawen? (biler2 pon tak kesah)

cinta itu adalah :
tentang hati perasaan

di suatu tempat, seseorang sedang :
menyusukan anak buahnya (mmok) xD

saya akan cuba :
jadi yang terbaek

ayat SELAMANYA membawa maksud :
tetap bersama

telefon bimbit saya :
simple.for music, text n call

bila saya terjaga :
saya berharap hari itu hari yang penuh bermakna

saya paling meluat :
sesiapa yang agak koya

pesta/parti adalah :
kepuasan

something yang paling comel penah saya temui :
si mmokk

peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah :
kanak kanak suka suki

hari ini (22hb November 10) :
saya bekerja (OT).tinggal si dia. sob

malam ini saya akan :
berfikir panjang.termenung, senyum

esok pula saya akan :
bangun pagi, mandi gosok gigi, senyum~

saya benar benar inginkan :
senyuman yg indah riang (happy)

ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
saya tak pandang cermin hari ini

pusat membeli belah atau arked permainan :
tiada pilihan

makanan barat atau jepun :
mc D, berger

bilik yang terang atau gelap :
terang

makanan segera adalah :
makanan yg tersedia dengan segera

ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang :
tiada kata kata yang keluar

siapa yang anda ingin tag :
mmok sahaja !

hawishar tagged by ariff drakz

No comments:

Post a Comment