23.7.10

I'M MOTIVATE



BROCHURE MCMF

tidak dapat disangkal lagi.. akhirnya gua diberi task yg usual lu orang semua dapat..as a DESIGNER, bkn senang nk dapat task nie.. Selalu gua terpesok depan laptop memandang coding2 smpa gua terlelap dibuai mimpi2 indah. research, testing, research, testing, research, testing, researc, research, testing..senang cerita mcm ROBOT laa (tp gua blaja) . bila cer psal design mmg semua orang pn boleh pening..cakp mmg laa senang, gua pn sakit ati kalu time gua nk kna desgn time tuu laa.. otak kiri gua nie xnak berfungsi..semua hadir tanpa kita ketahui ujung pankalnya so (knala blaja*) caya atau tidak gua amek masa beberapa jam je buat brochure nie.. mmg gua focus gyle mcm batu time tuuu..dengan segala ilmu dan mental yg masih terpahat (otak*) akhirnya dapat jgak gua setlekn task yg ke-? ntah tak ingat.. brochure MCMF yang telah siap di design.. Alhamdulillah akhirnya siap jugak..Aktiviti? just pergi ke mimos, brochure, design, template, party coding bla blaa... next.upcoming xtau lagi* hari2 gua dipenuhi dgn aktiviti extreame... bawak moto dari timur smpa ke barat, utara ke selatan africa n sebaliknya. LOl da mcm office boy plak, puas sudah gua ke sana sini. hmpir stu kL gua pusing. da mcm merempit pn ade. dlm setiap saat gua mengolah langkah mncari hidup disetiap garis2 jalanan yang gua lalui, disitu gua menghayati bagaimana caranya hidup bersama motor kesayangan gua. mcm dah addicted je dgn mto..tp itu bkn brmkna yg gua seperti penunggang gila.BUKAN mat rempit.. sila jangan hina rempit, kalau lu orang tak tahu apa rasa bawak motor atas 100km/h. sila lah jangan kutuk mereka, pernah tahu apa perasaan layan lap sepam, pernah rasa? tapi, tolonglah jangan jadi bodoh mati awal sebab eksiden.
balik kepada top menu
tugas amanat ku disini mmg sangat di titik beratkan.. terima kasih kepada staff2 disana kerana layanan kalian tersangat mnggembirakan ati gua.. seriously everyone is family..sungguh luar biasa....sangat bermotivate. yeahh selamat berjuang..and also rakan2 seperjuangan ku (mmber2 Li) go gO! everyones try your best! chowz...




aku sesat disana
MIMOS bersebelahan je dengan JARING

p/s : for what ever happen its i will be fine, not to much for me, but i dont care lor..wuteva



merepek.merapu.meraban



No comments:

Post a Comment