30.7.10

Handphone Buang!!



 hari nie tibe2 gua terasa nak update blog plak..
macam biasala hjung2 bulan nie gua pasti semua orang yg bekerja pasti ceria tersenyum lebar psa duet poket lu orang lpas nie cnfirm penoh2 blake. gua pun secara tidak rasminya tergolong dari golongan2 ini punyai hajat besar yg mgkin tercapai atau pun tidak hopefully smuanya under control laa .
So gua ade perancangan utk membeli handphone
baru bgi menggantikan handphone gua yg da lama lapok gua. pilihan gua semestinya handphone yang mempunyai function macam sounds speaker, video, or ape2 jelaa seperti modul nokia express music yg menjadi kegilaan anak2 muda sekarang. actually gua tak pandang pun rank or hebat mana sesuatu handphone tuu.. yg paling penting friendly, senang dipakai, button space yg selesa n senang nak berkomunikasi dengan org, bla blaa.. so tak kesah laa power mana pun iphone , 3G or etc yg lu bermegah2 gua takkan amek peduli, mana yg gua suka gua angkat gua on plylist gua tutup mata lepas tu gua menari2 trus kluar kat mulut menyanyi lagu2 kesukaan gua.
Orait.. last but not the lst.. ade sket info gua letak kat bawah nie.. mengenai kejutan handphone halilintar.. psa ade kes yg pernah terjadi di sekitar gurun afrika.. serius nie tak leh main2.. wokeyhhh!!
berjimat cermat membawa berkat!!!


Handphone Elektrik






  • An elegant, large, glossy black 1.8" smoked screen makes viewing all your photos a pleasure.
  • A solid metal rim around the phone protects the screen from scratches
  • Splitline coloring in the keymat adds a touch of color
  • Benefit from easy connectivity with Bluetooth, and a mini-USB port to connect to a PC
  • Save more of your moments with the option to use MicroSD memory cards up to 2GB
  • Ensure you’re always in touch with up to 2,000 contacts.
  • Stay entertained with a music player and FM radio
  • Enjoy flexible messaging options including push-to-talk and audio messaging
  • Make your handset unique with MP3 ringtones
  • blaaa..blaaa.blaaa

Malas nak cerita spec panjang lebar so just update je laa..
So dengan ini gua suda memiliki koleksi nokia express music Ori yg dicerita gemburkan..
puas hati membelinya, dan puas juga mlut gua tawar menawar sama tokey kedai supaya harga handphone yg tercantik ini diturunkan harga. 4 playlist wuuu.. too many song arr,including genrer, band names and title.. yeah of course with 4 memory gb upgraded will blast my heads to be uploaded..Baru hari first pkai memory use sudah mencecah hampir 2 gig.. gyla? hhoh Untuk maklumat semua gambar diatas bukanlaa gambar yg sebenar model handphone yg gua beli..n gua da tersilap upload.. hahahh look down n u'll see what?? beautiful isnt?.. lol xD alrite loaded.. u guys can see it the picture below..yeahh now sing us a song, a song to keep us warm..
RAWR RAWR RAWR!


Nokia Express Music

No comments:

Post a Comment