27.7.10

Bidang Bidung

kadang2 gua rasa bodoh orang lain lebih hebat dari gua.gua rasa gua lembap sebab idea gua tidak sebernas mereka yang lain. silap, bkn tak bernas tp bernas hanya untuk bidang gua laa n seteruk mana pun idea itu sepatutnya yang diutamakn bknnye hasil negatif tapi hasil positif. Gua da bgi idea so terima n klau tak bgus ubah jadikan sebagus2nya barulaa ada hasil! itu sekali diselitkn dgn bimbingan n keprihatinan. no reponse? fine jadi, gua duduk senyap2 buat kerja sendiri. try cari solution smpa mata gua jadi lebam, punggung gua hilang psa dok bertapa ats kerusi besi yg ptutnya kna tukar bgi kat pakcik security bwh tu. Kalau Gua dapt kerja yg gua expert laa, gua ckp kat lu beb gua jadi robot 24 jam tak lepas tangan pun gua sanggup. yerlaa gua faham gua budak baru belajar, gua pun suka belajar bnde baru.tak pernah mudah berada di sisi orang2 hebat.sehingga gua rasa kerdil.biarlah,moga tuhan permudahkan rezeki gua dalam bidang ini.



bawa kaki saya berlari,
moga ada orang tunjukkan jalan.

No comments:

Post a Comment