28.12.10

4-4-2


"Gua ingat kita kena stail attacking le. Sampai bila kita nak jadi sub?. Asyik duduk tepi tengok orang main je"

"Tu le, gua pun dah lama fikir hal ni. Kalau attacking sama attacking memang cantik le. Tapi cuba kalau diorang main stail defensive..? Risiko tinggi."

"Betul. Bahaya. Malu pun dapat. Tapi kalau tak attacking, nak stail macam mana lagi? Defensive? Jangan harap le gua nak defensive. Kecuali sebab sebab tertentu.."

"Gila lu nak defensive. Gua pun tak nak. Kalau yang attack hancur lebur baru gua defensive.."

"Lu nak stail midfield playmaker..?"

"Lambat..hari hari nak jalan kerja. sikit sikit..sikit sikit..lepas tu tak dapat. Gila, boleh hancur hati tau tak..?"

"Ye laa kita hati kering je le.. Start hari ni kita attacking.."

"Peh..solid makwe tu. Memang kena dengan lu ni. Manis..manis.. je muka dia.. Apa tunggu lagi..? Kata nak attacking.."

"Gua sub dulu le hari ni.."

No comments:

Post a Comment