21.2.10

Tahiyat Akhirku..

http://www.youtube.com/watch?v=mtn7CKofwKg

Faisal - Tahiyat Akhirku...



Lirik

Aku mencari diriku yang kehilangan
Untuk mengharungi dunia..
penuh pancaroba

Ya Allah tunjukkan
aku jalan yg benar
Maha Esa berikanaku
cahaya NurImanMu

Dapatkah aku mencariMu?
Diriku di dalam kegelapan,
Mencari cahaya yang terang..

Kenapa aku?..
berasa sungguh jauh
Adakah aku?..
dapat menghampiriMu

Air mataku rebah
Ketika menghadapMu ohh Tuhan..

Diriku lemas...
Di dalam lautan yang luas..

Aku tidak layak menghuni syurgaMu
oohh...Tuhan..
Namun tak pula aku sanggup..
ke nerakaMu..

Ya Allah bimbinglah
aku ke jalan yg lurus
Agar diriku
tidak dibelenggu hawa nafsu

Kenapa aku?
..berasa sungguh jauh
Adakah aku?..
dapat mendampingiMu

Dua kalimah syahadah
Ikrarku di dalam solatku..

Rebahku menyembahMu..
Inilah tahiyat akhirku
...Semoga dirahmatiMu.....

lovelyfromyfrenx faisal

No comments:

Post a Comment