21.2.10

Makan Mauuu??

BBQ bebb~



haaiihhhh ....
apa nak cerita..

makan ler ape lagi... gua bersama abg2 gua bertolak ke BTP untuk menjamu makan malam yang telah pn disediakan dengan berbagai juadah makanan yg halall~..smua jiran2 atok segala nenek, pakcik2, makcik2 datang memeriahkan maakn malam ini..

yer.. macam2 acara diadakan.. yang tua beramah mesra dengan yang muda.. yang jntan pulak beramah mesra yg betina.bla..blaa..aktiviti? karoke, main alor gajah and sesi suai kenal pun ada, parti buuih xde! psa smua.. da mandi & lepas tuu mybe nak balik p semayang subuh plak..iman kna kuat dan teguh, jgn jadi mcm mmber gua.. cer dy hebat..hari-hari tak tidoq malam, sebab malam-malam dia tak tido tu sebenarnya dia gi clubbing. Huh.

haaiihhh makan pnyer makan sampa kenyang sangat~ macam2 gua tibai kasi perabeh semua makanan yang ade selagi mampu.. kenyang nk mapoh..


sampa nak pagi, subuh gua terus gerak k ipoh.. pnt2 sgt..eesoknya sampa ipoh balik trus jtuh sakit.. adeihhh demam satu badan..mcm2.. nak plak sekarang global warming.. lagi laaa kepala jdi berputar.. xpe yang pnting dapat jugak gua rasa feeling & lepak2 dengan mmber abg gua.. yelaahh masing2 selalu buat hal sendiri j.. masing2 punya haluan.. dapat jumpa pun da kre ok laa bro~ you all the best..


haaiihh aws~ dugaan smua tuu..

No comments:

Post a Comment