10.8.10






Ramadhan is coming!Happy fasting everyone



tolong jahit mulut gua kalau ada tersalah kasar bahasa.
Diam2 gua bukan ertinya lupa.Tapi pengikat ati jiwa. cba beranikan diri supaya menjadi manusia kelak gua memang tak layak nak mengulas pnjang isu2 begini.
tapi gua beranikan diri supaya gua menjadi manusia kelak. gua bukan hang tuah. gua tak punya taming sari. gua bukan hang jebat gagah melompat-lompat. gua bukan mahatma gandhi bijak tutur bicara.tapi gua bukan orang gila.
cakap untuk diri dan untuk lu orang semua.
ramai-ramai tadah tangan. bertutur lah dengan nya. pejam mata. lu orang rasa Dia dekat atau jauh dengan kita. selamat menikmati nikmat kurma. selamat berjaya romeo-romeo dan juliet-juliet sekalian.selamat2


LIFE IS ONLY AS GOOD AS THE MEMORIES WE MADE.

No comments:

Post a Comment