9.3.10

maleeihhh arr..


Dulu tyme sudah2 gua je yg lepak dengar masalah lu.. gua laa tempat lu melepaskan segalanya??.. gua je yg tahu perasaan lu.. then sekarang bile lu da ade mmber baru.. lain yg jadi.. manfaat sama lu dapat tapi perit pahit duka gua je yg dapat.. yg da lalu lu buang mcm tuu je.. lu nak jadi ape nie beb... cbe lu ckp sama gua.. kalu lu xbagi gua cakap, xbagi gua peluang mcm mana gua nk berdepan dgn lu?? kmbng gurun yg berpuak puak tuu pn pandai laa jga puak2 diorang dri trsesat kluaq! tp lu yg sorang nie len macam laa plak.. ikut ati lu je~ xde pker perasaan org lain ka.. matured laa sketttt~jgnlaaa talk shit~~!!!! ade gua laser semacam lu!! face saver laa kwn~ x( gua pun xnak laa bgi face palm sama lu..

bile lu cerita buruk psa org lain lu xsedar yg lu sendri pn xbetol.. semua pn ade kekurangan laa. gua, lu semua sama.. tulang putih darah merah laa.. nothings perfect doh.. lu mengeluarkan kata2 hanya uuntuk propaganda.. & itu adalah sangat buruk!! hypocritical~ gua xkesah pun who cares!.. bile lu susah punn lu cari gua jgak~ and time tuu gua nk tgok takat mane lu pnye ego & lu sedar x ape maksud seorang kawan tuu??? mmg lu mmber yg paling plek yg pnah gua knal.. nak kte freak xde plak.. psycho adelaa!! hampehhh~

mmg gua da buhsan dgn bdak nie.. suka ati lu laaa... xde lu pn gua leh survive..gua xkan heran dgn kepandaian lu.. gua xkesah laa..gua mati pn gua pduli ape.. takat entertainment ngn live lu tuu balik rumah cuci tahi muntah hijau pn gua layan.. suck ur life laa.. PMCB!!


p/s: Bia org tipu kite...kite jgn tipu org...baru la kite leh bengang..

sorylaa pda mmber2 yg bca post nie .. jiwaku + kacau = bengang~


No comments:

Post a Comment